Skupno število ogledov strani

četrtek, 26. januar 2017

A kaj si mislijo drugi? I don't care.

Ne vem, a je sedaj spet tak čas, ko ljudje preveč svojega časa, energije in misli posvečamo drugim. Kaj bodo drugi rekli, kaj si bodo drugi mislili ... pa saj oni točno vedo, kaj jaz zmorem, oni točno vedo, česa sem jaz sposoben ... in oni točno vedo, česa ne. Ne, ni res, dragi moji. Kaj je za vas dobro in kaj slabo veste samo in izključno samo vi. 

Nikdar in nikoli ne poslušajte drugih. Najbrž vas je življenje že nekaj naučilo. Če pa tega še ne veste, potem je skrajni čas, da to dojamete. Da se nehate obremenjevati, kaj drugi mislijo. Ne hodijo oni v vaših čevljih! Ne hodijo oni vaše poti!

Če vam paše skakati po lužah v rdečih gumjastih škornjih s črnimi pikami, potem to naredite. Zbudite otroka v sebi. Tistega iskrenega, radoživega, unikatnega otroka, na katerega ste že popolnoma pozabili. Če vam paše ležati na dekci sredi Tivolija, izvolite. Ne ozirajte se na poglede drugih.

Če se dobro počutite v kratki oblekici – čeprav imate kakšno kilco preveč – potem jo oblecite.
.
Če so vam všeč umetni, dolgi nohti, potem jih imejte. Vi z njimi perete posodo, kuhate, pospravljate, skratka počnete vse tisto, kar delajo dame s kratkimi nohti. Če vam je všeč živo rdeča barva las – pobarvajte si jih. Ampak, zavedajte se, da boste pri večini zbujali pozornost.

Nehajte se obremenjevati z drugimi. Nehajte posvečati svojih misli njim. Saj veste, kako pravijo: če drugi živijo v vaši glavi, potem vam morajo plačevati prekleto visoko najemnino. Koliko ste do danes zaslužili s tem? Dvomim, da kaj.

Želite oditi iz nezdravega okolja, odnosa, službe ... Odidite. Nehajte se sprenevedati, da bo bolje. Ker ponavadi ni. Nehajte dopuščati ljudem, da so nespoštljivi do vas. Prekinite stike z negativci in čustvenimi pijavkami. Spustite ljudi, ki vas vlečejo samo dol, da odidejo iz vašega življenja.

In spremenite svoje razmišljanje. S tem se začne. In ko boste ugotovili, da je nekaj na tem, ko boste začeli v svoje življenje privabljati nasprotja temu, kar sedaj doživljate ... potem bo življenje postalo lepše, znosnejše. In vsak dan bo lepši. In vsak dan boste nagrajeni z mnogimi malenkostmi. Samo prepoznati jih boste morali.

Najdite si hobije. Tiste, ob katerih se boste dobro počutili. Probajte kaj novega. Vseeno, če ne znate. Verjemite, sposobni ste sami sebe presenetiti. Verjemite v sebe!

Svoj čas preživljajte z ljudmi, ob katerih se dobro počutite. Z ljudmi, ki so pozitivni, pristni, odkriti, iskreni. Z ljudmi, ki vas nasmejejo. Z otroci. S psom, če ga imate. Pojdite v naravo. Zelena barva je odlična za naše počutje.

Začnite preživljati več časa sami s seboj. In začnite se ukvarjati sami s seboj. Drugi niso pomembni. No, ne da niso pomembni, mislim, da ste dojeli poanto vsega napisanega. Seveda je mnenje bližnjih pomembno – kadar je v mejah normale. Ni pa pomembno njihovo mnenje, kadar mislijo, da nam nekaj ne bo uspelo. Vedno poskusite. Večkrat, če je potrebno. Malo je takih, ki jim uspe iz prve.

Sprašujte. Ker dokler ne vprašate, je odgovor vedno ne ... Me prav zanima, nad kolkimi odgovori boste presenečeni ...

Tisti, ki me poznate, točno veste o čem govorim. In stojim za tem. Ker jaz sem dokaz, kaj se zmore in česa ne. Ker sem nehala poslušati druge in začela sebe. Ker sem verjela, da drugi že vedo ... 

In vseeno mi je, kaj si sosed misli o meni. Ker on je pač samo oseba, ki živi na drugi strani stene.

Sedaj pa grem z Zenom v naravo. Danes pač ni zelena, je pa zasnežena ... na en pogovor sama s sabo.




Ni komentarjev:

Objavite komentar